6/15/2010

Беларускамоўная рэклама – “Каханне з першай лыжкі!”

Апошнім часам з’яўляецца ўсё больш рэкламы па-беларуску як візуальнай, так і тэлевізыйнай. Усё новыя вытворцы пачынаюць рэклямаваць сябе і свае тавары на беларускай мове.

Варта ўзгадаць хаця бы такія фірмы як Pepsi, Sniezka,Cerezit, Coca-Cola ці канешне Samsung, які быў піянtрам у гэтай справе. З уласна беларускіх прадпрыемстваў беларускамоўнымі шыльдамі вызначаюцца такія фірмы як Крыніца, Velcom, ды іншыя. Хочацца верыць, што гэта толькі пачатак.

На рынку ідзе павялічэнне заказаў на рэкламу на беларускай мове. На думку спецыялістаў, гэта звязана з тым, что рэкламадаўцы зацікаўлены ў пошуку новых магчымасцяў прыцягнуць да сябе ўвагу. Больш за тое, беларускамоўная рэкляма дапамагае вытворцам знаходзіць інвестыці, а ў спажыўцоў выклікае пачуццё гонару.

чытаць далей...

Комментариев нет:

Отправить комментарий